Onsdag 29 April!

Sommar eller?!

Det har varit 26 grader varmt idag man ska inte klaga men shit vad ovan man är. Hästarna har det tufft nu innan dom vant sig, Bella har det jobbigt som varje år vid denna tiden.
I dag har jag träningsvärk =) så jag fick nog jobba mer än vad jag trodde igår. Så jag skrittade bara ut en sväng med Emelie, så hon fick göra sig av med ev träningsvärk hon med. Men hon kändes pigg och glad som vanligt.
Lägger ut några sköna bilder på Gesa när hon gör sitt bästa för att gno in hela kroppen med smuts. Härligt att vara häst ibland.....

Sola lugnt!

Jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Ååh så gött det ser att rulla sig o jord,Elsa instämmer serrö=)

Vi kanske kan boka nån dag som vi kan komma till stallet o hälsa på?

Och jag loooovar att lugna ner mig lite,men det är juh så förbaskat tråkigt att bara ligga hemma o vara sjuk.

Ska bli kul 10 maj iaf,pöss o kram

Kommentera här: