Och regnet det bara öser ner, tralalalalala....

Regnigt värre, det kan man nog lungt säga. Men vi tänker inte sitta och tjura för det, utan vi stack till stan och tänkte hyra film. Tyckte det var ett passande väder för film =) Så det blev Bolt, Resan till jordens mittpunkt och Barnhemmet (moahahah) en riktik skräckfilm har jag hört! Så vi får väl se om vi överlever... Den ena var en 3D film och vi fick med sånna där fåniga glasögon man hade på 80-talet nån gång =) så vi kommer vara rätt snygga!! Jo vi köpte säsong 1 & 2 av 2 ½ män oxå det var extrapris, så då slog vi till. Vi har varit sugna på dem länge, så sjukt bra serie!!
Och sen var vi på Maxi och inhandlade lite make up till mig samt den sista boken i Twillight serien, ja jag är beroende! Så nu är hela semestern räddad även om det skulle regna hela tiden =) men det hoppas vi ju inte på.
Jo och lite smågötta blev det ju från hemmakväll med, svårt att låta bli måste jag säga.... Men det är ju semester och helg så då får man äta godis i stora lass hehe.
Hästarna då? Jo dom är deprimerade utav allt regn, dom står bara och tittar på en så fort man kommer ut, Ta in oss nu då!!!! Småttarn är inne nu och torkar upp och sen är det stora tjejernas tur. Det är inte kul att vara häst i detta vädret  =(   men jag tar ju hand om dom på bästa sätt, dom har täcken och får vila inne när det blir för jäkligt. Jag är ju lite väl blödig med dom ibland. Men det är svårt att motstå när alla gör puppyeys ♥
Nu ska jag lägga mig och läsa min bok.

Ha det gott!

jenny
 

Kommentera här: