Tittat på Timmerhus i Arvika!!

Ja i går var vi på roadtripp med Mor o Gert, vi åkte till Arvika för att titta på Gerts hus som han har byggt där. Det ena var helt klart och det andra bara ett skal. Men gud vad det är fint med timmerhus! Det har ju alltid varit min och Jockes dröm att ha ett timmerhus. Men nu bor vi ju så fint att man inte vill flytta. Men vinner vi på lotto då kan det hända att det blir ett timmerhus här med =) Jaja drömma kan man ju....
Husen låg vid en fjord och gud vadfint område, bara massa timmerhus otroligt fina. Nästan alla med grästak*love*. Jag tog lite bilder med min mobil, har min gamla mobil nu, min andra har lagt av =( så bilderna kan vara lite sämre. Men det är några inne i "lilla" huset och utanför med, sen nått på "stora huset" från håll det är det som inte är klart, lite på omgivningarna.
Det var en mkt trevlig tripp och Arvika en mkt trevlig stad!!

/Jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Shit...fint hus!

Kommentera här: