Fredag 26 juni!

Handlat, solat, och kvällsridning!

I dag har jag varit på Lidl o Netto, brukar aldrig vara i dessa butiker. Men nu ville jag ta en titt då jag aldrig varit i en Lidlbutik. Jag fyndade faktiskt en hel del, en strandväska, strandmattor, kylväska, bakform samt massa frukt och annan mat. Dom har mkt billiga grejer. Just det dom hade skitbilliga hästgodisar 1 kg för 12.50 kr det brukar kosta minst det tredubbla! Så det blev tre påsar till Gesa =)
Sen solade jag en sväng när jag kom hem, men shit vad varmt det blev! Man får passa sig nu solen tar som tusan.

Mamma kom vid 18.00 och vi gav oss ut på en tur. Tog samma som igår, Gesa var ruskigt seg idag men blev piggare efter vi galopperat. Jag red med det nya tränset idag med, hon blev såå fin! Ska se om jag kommer ihåg att fota det imorn, glömde det idag. Vi ska rida tidigt imorn 9.00 ska vi ut.
Slänger in en lite bild på mammas mousetårta från igår =)

Kram jenny

Kommentera här: