Fredag 29 Maj!

En härlig och aktiv dag!

I dag vaknade jag vid 12.00 hade jobbat i natt. Hämtade Emelie vid 14.00 vid skolan, sen åkte vi och hämtade fodret som hade kommit. Gav oss efter det till stallet och mockade och fixade. Sen tog vi in tjejerna och red ut en tur runt Lövåsen hade väldigt kul vi skrattade så vi nästan trillade av, stackars våra gummor att dom orkar med oss.... 
Efter detta åkte jag och helghandlade på Maxi det tog en stund (= sen hemmåt packade upp varor och sen drog jag på mig träningskläder och gick ut och powerwalkade i 40 min mm... mkt nöjd med mig själv var ute igår med Jocke med så skönt att gå nu när vädret är så underbart! Tog lite bilder på min runda det är på våran sjö och våran kvarn. Så fantastiskt vackert att gå runt här nu =)
Imorn ska jag plantera i alla mina krukor samt göra fördigt min grönsaksland. Om jag hinner ska jag tvätta stallet med, hästarna kommer ju nästa helg.


Kram Jenny

Kommentera här: