Lördag 30 maj!

Promenerat, planterat, sått, städat stallet o ridit mm....

I dag vaknade jag 7.20 och kunde inte sova, gick upp 7.45 och så tänkte jag att what the hell lika bra att ta en promenad innan frukost så är det gjort. Så jag och Jocke gick ut och gick våran runda vid 8.30 =) Sen åt vi en smaskig frukost på altanen, härligt!
Sen åkte jag ner till blomsteraffären och inhandlade div blommor till alla mina krukor. Det blev lite blandad kompott och kalaset gick på 1200 kr. Yes det kostar att ligga på topp! Hehe men fint blev det, slänger in lite bilder här på några krukor och mina stallådor. Vi sådde sallad, dill, morot och så sommarlök, det ska bli så kul om det funkar.
Vid 13.00 åkte jag till stallet och jag och mamma red elljusspåret. Vi höll faktiskt en hel del fart trots värmen. Efteråt fick dom gå ut till Flash dom ska få gå ute i natt för första ggn. Det är ju så varmt och gott nu. Hoppas dom uppskatar det!
Medans jag var i stallet så högtrycktvättade min darling stallet det blev sååå fint =) Så nu kan pållarna komma....
Nu blir det ostbricka och Robinssonfinal!

Bildkvaliten är så där det är min mobil och stark sol.

// Jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Hej,va fint du gjort gumman! Det kostar att ligga på topp som man säger=)

Skönt med era promenader oxå,hejja hejja!

Vi ses hos mor senare idag!

Kramis

Kommentera här: