Måndag-Onsdag 26-28 Oktober!

Oj, nu har jag slarvat med bloggen!!

Jag har ju varit i Målsryd och passat hästar och katter sen i måndags. Jag jobbar ju 5 nätter denna v. Och så passar jag mammas hus och katter och hästar när dom är på semester. Inte alls orättvist att dom är i solen och värmen =) jag är inte alls avundsjuk.....
Men till Gesa nu, i Måndags så red jag ut lilla lövåsen och nu kändes hon jättefin igen inte alls ömfotad =) skönt. Sen i går Tisdag så red jag elljuspåret ihop med Elin och Bella. Och Gesa var jättepigg! Kuuul att äntligen få komma ut och galoppera lite tyckte hon. Så det var en härlig tur, kul med sällskap av Elin med.
Idag red jag inte utan bara pysslade och grejade allt jag hade ju stallmorgon imorse med efter jobbet, och det gick riktigt bra att ta det efter jobbet. Så nu kan jag ha sovmorgon imorn, skönt! Känner mig lite sliten nu. Hade tänkt att avboka hoppningen imorn, men sen ångrade jag mig ändå. Det är ju så himla kul med våra hoppträningar =) Nästa vecka så blir det nog en extra hoppträning med, samt så blir det 2 dressyrträningar i rad nästa och nästnästa vecka med. Så det ska bli kul.

Vi lurar på att boka en mysig julbordsweekend på Hestraviken värdshus med. Vi firar ju 5-årig bröllpsdag 28 november. Så nått får vi väl hitta på. Och Hestraviken har nog världena bästa julbord, så sjukt bra! Och så är det ju vårat älsklingsställe med, har varit där många ggr genom åren. Ett riktigt lyxigt smultronställe =) Så vi får väl se om vi bokar imorn....

Nu ska vi ha en liten myskväll, men först ska J träna innebandy.

Kram Jenny

Kommentera här: