Bustur i skogen!!

Idag tänkte jag att jag skulle rida ut en sväng i skogen så G fick göra nått annat. Så jag red mot Drared och tog klätterbacken och tillbaka. Vi busgalopperade lite i nån backe och Gesa var så glad o pigg hela vägen. Hon bara studsade fram hela rundan, hur glad som helst!
Det var ju riktigt varmt i dag fast det regnade en del på dagen, det blev en så där klibbig värme. Man är inte van att det blir så kvavt varmt än.
Hon får stå naken inne inatt igen för nu ska det väl inte bli frostgrader på natten hoppas jag. Hon har ju satt sin sommarpäls nu med. Hon är blank som en spegel och sammetslen =)

Jag passade på att sola på vägen till stallet med, så gott att få lite färg.

Nu ska jag hoppa i duschen och förbereda mig för jobbet, jobbar enkelnatt i natt. Det är riktigt skönt ibland att jobba bara en natt.

Hej på er!!

Jenny

Kommentera här: