Klättrat igen, men med sällskap!!

Vaknade vid 12 idag efter att ha jobbat i natt, sådär när man vaknar så tidigt.... Men det går ju bra när man jobbat en natt och inte ska jobba igen. Emelie hörde av sig och jag hämtade henne i stan och så stack vi till stallet. Jossan kom oxå upp och hörde om jag ville hänga med en sväng ut, och det gjorde jag ju mer än gärna =)
Så kul att rida med sällskap! Vi red samma tur som jag red igår fast med 2 varv i klätterbacken! Så dom fick kämpa på bra våra fina pållar! Milas och Gesa går bra ihop nu, kul när vi ska åka ihop på träningsläger!
Är så kul att få trevligt ridsällskap tycker jag =) Vi ska försöka sammanstråla imorn igen och försöka finrida lite =)

När jag kom hem från stallet så röjde jag lite hemma, pillade lite med tvätten. Jocke håller på med veden som ska klyvas i helgen, det blir en hel del i år igen ser jag!

Imorn eller på Söndag ska jag försöka plantera några av mina krukor, sen ska jag se om man vågar sätta potatisen och lite av grönsakerna. Ska prova massa nya sorter i år, så får vi se vad vi lyckas med =) Jag är ju inte direkt känd för mina gröna fingrar..... Men man måste ju öva annars lär man sig aldrig. Och förra året så gick ju all mina projekt i hamn!

Nu blir det nog en dusch och sen ska vi kika på Talang tror jag.

En liten bild på hur det såg ut när jag planterade och pyntade förra året.

Kram Jenny

Kommentera här: