Familjen handlarsson gör stan =)

Idag började vi med att gå ut kl 04.20 och ta in hästarna =) Tur att vi båda är lika blödiga så att min snälla man tyckte att nu går vi ut och tar in tjejerna! Dom kom så fort dom såg oss och blev glada att få komma in och sova. Sen kröp vi i säng igen och sov gott till kl 09, sen hoppade vi upp och gjorde oss iordning för avfärd till stan, det var ju passande väder om man säger så, herregud vad det regnar det har kommit över 50mm regn sista dygnet.

Vi började med On off och Elgiganten för att hitta en bra billig data, och vi hittade en riktigt fin på On off =) En med lite störe skärm och rea på så vi slog till. Man har ju tyvärr blivit beroende av den där jäkla datan.....
Sen bar det av till Blomsteraffären för att köpa en jättefin grupp till Stina som vi ska till i em. Och när vi kom till bilen så möte vi våra goda vänner Thomas och Camilla med barn vid våran bil =) Dom skulle oxå handla lite. Så vi sällskapade in till Kappahl där jag hittade 2 så fina kläningar i Odd Molly stil =) Kunde i nte låta bli att köpa dom! Hittade en matchande koffta med som jag i sista stund hängde tillbaka, man måste lägga lite band på sig =) jaja kul att handla kläder när dom sitter fint!
Sen pratade jag med Camilla om ett par stövlar som hon fått hem, dom ska ju öppna en skoaffär i Bollebygd snart. Så hon har ett par som jag ska titta på i veckan, dom ska vara riktigt fina i Italienskt läder =) Kan knappt bärga mig ska jag säga! Hon hade även ett par till som ska komma senare som hon tänkt på till mig från Hush puppies! Så det lär väl bli lite nya stävlar i år =) Så spännande med deras affär!

Sen stack jag och darlingen in till stan och tog en lunch på Thai Silk, mums! Så nu är vi hemma igen och hästarna fick gå ut en sväng. Nu ska Jocke installera min nya data så jag har nått att pyssla med när han åker iväg med kompisar imorn. Dom ska åka båt i skärgården runt Tjörn. Så jag är gräsänkling i 2 dar.

Nu blir det lit pyssel innan vi ska åka igen!

Lite bilder på mina nya kläningar och min nya data. Bilderna blev dåliga jag vet men ni ser lite ivf =)

Jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Så jekla snygga klänningar...den nedre såg inte jag när jag var där....najs!

Jag köpte en ny från Object igår,,he he,men den får du se hemma hos mig =)



Pöss på daj!

2 camilla:

Hej hej!!!



Wow...... Bra reklam!!!!!!!!!

Helt rätt klänningarna är sååå snygga!!!



Nu är det bara en vecka kvar.... Härligt!!



Ha det gött vännen, kram camilla.

Kommentera här: