Oj mkt har vi hunnit med =)

Jag vet dålig uppdatering =) Men ibland tappar man orken att sitta inne vid datan, och nu när vädret är så fint är det inte så kul att sitta inne.

Men vad har vi gjort sen sist? Jo jag och J har varit en snabbis i Smögen över dan bara och då tog vi Ikea på vägen hem =) Det blev en del handlat trots att vi bara skulle ha lite frukostskålar till vår service =) Lite mer blev det allt.... Men jag hittade nya höpåsar till Gesa i vitt och gult! Äntligen en unik påse till Gesa så bra!

Sen var det midsommarfirande i Fjälla med mkt trevligt sällskap och god mat och kul lekar! Tog bilder på detta med men har inte orkat ladda över dom så det får bli en annan dag.

Söndagen stack vi till Ullared på en impuls bara och det var ett eksemtäcke som var det viktiga att köpa. Behöver jag säga att det blev lite annat oxå =) Jösses vad man handlar på det stället! Men vi hittade en hel del bra grejer, Gesa fick nytt Eksemtäcke, schabrak, framskydd, B-vitamin, hovolja och jag fick en ny ridväst, piketröja, och en halvpolo, 2 nya spets taights, trosor och massa hudvård! Jocke köpte fiskegrejjer och massa målargrejjer. mm....

En mysig vecka har det varit med massa kul utflykter. Jo vi red en sväng i Lördags med jag och Emelie, men Gesa skulle ju egentligen vila lite till. Men nu ska vi sätta igång dom i veckan igen. Men jösses vad varmt det var idag! Så idag får dom vila för jag är emellan nätter.

Jo vi var och städade Kulla stallet igår med, kul! Och så grillade vi efteråt och det var så mysigt så =) Vi var fullt hus alla var med med respektive och alla medryttare var med oxå! Så vi var mååånga! Tog lite bilder på detta med!

I dag är bilen på verkstade igen ska bytta länkarmsbussningar tror jag det hette??? Nu får det räcka med utgifter på bilen snart tycker jag!!!

Jo, idag bokade jag stugor till en liten semestertripp vi ska göra senare i sommar, ska bli så kul!

Ha det gott!

Smögen i solsken!


Gesas nya höpåsar!

Bella vilar.


Hann baka lite muffins i Lördags med =)


Lite från våran grillnig efter stallstäden med!

Obs! Biderna är tagna med mobilen därav kvaliten...

Jenny
 

Kommentera här: