Sol, shopping och sommarhästar!!!

Igår var jag och min älskling och handlade lite grejjer till uteplatsen, vi köpte en dynbox, en cafemöbel till framsidan, ett solsgel till baksidan, en swingingboll =), 4 plädar till altanen och en ny flugmössa till Gesa. Tog lite bilder på lite av grejjerna men ser nu att jag glömde cafemöblen =) den får ni se en annan dag.

Så underbart väder det är ju riktig sommar! Vi grillade och mysde igår, tog en bild på våran middag. Så härligt att äta ute! Sen fick ju tjejerna sova första natten ute, och jag rustade dom för kung och fosterland =) Visst blev dom söta ?! Gesa fick en ny väldigt bra flugmössa med lapp ner över näsan verkar funka kanon! Ingen av dom har haft ont av knott eller nått inatt, skönt. Men det var bara 3 grader inatt hos oss så det känns skönt att dom hade lite täcken.

Idag har jag solat och myst hela dagen, läser en bra bok och bara njuter av vämen. Men idag har jag brännt ryggen ser jag =( så kan det gå när man inte har nån som kan smörja ryggen hemma...

Nu blir det jobb i natt sen ledig resten av veckan, Jippie!!! Så skönt!

Bilder på swingingboll, plädarna, , middagen, Gesas mössa och sist några på tjejerna i sina nattkläder =)


Kram Jenny

Kommentarer:

1 Cia:

Vad härligt det ser ut med hästarna på grönbetet. rosea och helge går oxå och tuggar gräs... men vilan får de vänta på ytterligare några veckor. vi ska ha Aniara v27+28 å då vill jag gärna rida med Axel. Sen hoppas jag på målningsväder för då ska jag sätta färg på huset (vitt...) och på mig = brunt med vita prickar...

Har även haft sadelpanik.. men börjat ta mig upp ur det träsket. Inte helt i land ännu, ska känna efter och känna efter.... får inte gå för fort denna gången. Den historian har jag skrivit om på bloggen. Jobbar veckan efter midsommar, sen är det SEMESTER!!! Trevliga, spontana besök är alltid välkomna, jag sätter på kaffet!

Kommentera här: