Nu är hon dyr igen =)

Igår var vi på bio jag och min älskling, vi skulle testa 3D tänkte vi och gick på resident evil nånting... Jösses vad dålig den var! Och 3D var inte alls nått att ha enligt mig, dåligt focus och kass skärpa tycker jag. Men nu har vi provat och jag tror att tecknat gör sig bättre med 3D faktiskt.
Efteråt tog vi med oss Thaimat hem och det var så gott! Tog många smårätter och alla var kanongoda.

Jo, jag har nu lagt ut min hoppsadel på annons, får se om jag får nått napp. Det är ju en riktigt bra sadel till dom pengarna.

Igår red vi i ridhuset jag och Emelie, och jag tog på gramanen för att få lite hjälp i galopparbetet, och det betalade sig verkligen! Hon var hur lugn och fin som helst och galopperade på som en liten klocka =) Inget studs och bråk alls. Tänk vad nytta den där jäkla gramanen kan göra bara den sitter på. Jag behöver ju inte andvända den alls utan bara ha den hängande.

Idag blåste det som tusan och var kallt så vi tog ett pass i ridhuset igen, och idag var hon fantastiskt fin min lilla stjärna ♥ Efter ca 30 min ridning så lossnade hon riktigt och blev som en varm smörklick att rida! Alla övergångar satt och skolorna likaså. galoppfattningarna var av fin kvalite och hon stressade inte alls. Jag red igenom LB 1 programmet och hon satte till och med galoppökningen i fin form!! Jag var så stolt att jag kunde spricka =) Jag hade ju iofs gramanen idag med med löst hängande bara. Känner att det kan vara bra tills vi kommit ur våra problem i galoppen, Malin sa det innan vi åkte hem att det kunde vara en bra ide att ha den på nått pass. Men tror jag vågar ta av den imorn redan. Vill inte bli beroende av den...

Måste säga att jag är extra nöjd med hennes fina arbete i skritten, hon samlar sig så himla fint nu och även länger fint i form nu! Jäklar jag tror snart att jag ska våga mig på en LB 1 =) Nä vi får se.... Men ska be Malin kolla på mig nästa träning ivf.

Brist på bilder är det men jag tog några bilder på min fina orkide som börjat blomma nu och jag är så glad för det kom 2 stänglar har bara fått en alla år innan =) Dålig bild jag vet men orkade inte arrangera nått bättre =)



Kram jenny

Kommentarer:

1 Izza:

Åå bra Jenny!! Så ska det låte klart du ska vara med!! =) Jag förljer med och hejjar på er o hjälper dig.

2 Tush:

de va en helt ok 3D film =)

Kommentera här: