Tappad sko =(

Here we go again.... När jag kom ut imorse och tog in dom för vi skulle rida tidigt, då hade givetvis Gesa tappat en framsko =( F...n jag blir så trött, och just idag när vi ska iväg. Men nu löser det sig ganska ok för jag har ju min easyboot. Och Emelie kommer vara här imorn och fixa så hon kommer in och får lufta foten. Sen kommer jag hem imorn igen ju, och våran hovis var snäll och kommer på fredag, men då blir det på Applagården för då har vi flyttat dit =) Så då kan vi premiär rida ivf!!

Vi red den nya rundan igår oxå =) Lika bra nu när vi hittat en ny väg, och det blev ju den sista rundan här för detta året då. Lite konstigt känns det att sommaren här är slut, blir lite tomt att inte kunna gå ut och bara mysa med dom i hagen...Men oxå skönt att få lite mer ordning på ridningen igen.

Det var inte länge sen jag tog dessa bilder tycker jag =)



Och nu är allt nerbetat och det är ingen mat kvar knappt. Tänk vad fort det går!

Ha det gott nu!

Jenny

Kommentera här: