Julgodis!!

Mm, här är det julgodis som står på agendan och jag har gjort knäck, Amerikansk fudge och vitchockladtryffel ♥ Mums! Är faktiskt riktigt nöjd med allt och knäcken blev perfekt! Mjuk och god men lossnar fint från pappret =)

Tog lite bilder på mit godis bak och på resultatet, minus knäcken för den glömde jag fota. Gjorde den tidigare i veckan.



Ikväll ska vi till Liseberg med fam Hindorff/Lundin, det ska bli mysigt!

Känner att jag inte hunnit med hälften av det jag skulle hunnit nu men jag har jobbat så mycket nu att jag har ingen ork att göra nått....
Men det blir jul ändå och jag får väl sätta fart på tisdag när jag går av! Jobbar ju Söndag och Måndag nu igen =(

I stallet så har jag hållt mig flytande och Gesa har fått gå lite men även vilat nån dag. Men igår red jag både Gringo och Gesa varsit pass på banan =) Gringo var pigg och fin, jag letade knappar och hittade dom efterhand =) har ju inte ridit honom mkt så man får känna sig fram! Blev fin efter ett tag =)
Gesa var pigg och lite springig, jag har ju vant mig vid den stora traven och den kom tillbaka efter ett tag när hon taggat ner och kopplat av. Jobbade med mkt lösgörande och ställde och böjde och flyttade för skänkel mkt. Gjorde nytta!
Jag hade insläpp oxå så jag var istallet från em till kväll, var helt slut när jag ridit 2 och sen burit och pacckat allt hö till hagen och burit ut vatten till hagen, för dom dricker som kameler nu.... Jösses vad trött jag var när jag hoppade in i bilen vid 19.45! Men som tur är min snälle man gullig och hade både handlat och gjort middag, Tacos. Gott att sätta sig vid dukat bord ibland ♥ och särskilt när hela kroppen skriker efter att vila....

Nä nu måste jag åka till stallet och rida innan vi ska åka till Liseberg!!

kram Jenny

Kommentera här: