Snabb rapport!

Oj vad det snöade inatt! Jobbade ju och jösses vad det vräkte ner ifrån 00.30. Så min lilla Bettan fick bekänna färg på vägen hem =) Men shit vad bra min fina Volvo S80 tar sig fram i snö alltså! Nästan så man ångrar att vi nu snart ska byta bort henne.... Men hon kommer att göra någon annan glad istället =)
Vi lutar åt att byta till en sån här
2011 suzuki grand vitara v6
En Suzuki Grand Vitara, verkar vara en riktigt bra dragbil samt så är den ganska snygg faktiskt och det skadar ju inte =) Vi väntar på att få provköra en bara så vi vet hur den är att köra med innan vi bestämmer oss! Demo bilen var såld på Auto 7 h när vi var där i veckan =( Så dom skulle ta ut visningsbilen från bilhallen en dag till oss.

Igår red jag i Ridhuset och Gesa var riktigt fin, red ett ganska långt skrittpass med mkt lösgörande innan jag tog traven. Hon var urfin i skritten och då kom traven direkt efter det, hon var lång och låg och började frusta nöjt direkt när vi började jogga. Hon var fin i skolorna och galoppen var finfin efter en lite bockning i starten =) Hon var härligt lyhörd som vanligt med öronen vinklade ut mot mig hela passet fina gumman ♥

Nä nu ska jag mysa en stund med mannen innan det är dax att åka till jobbet igen. han har slitit som ett djur idag med all snö och sen har han tagit ut granen och bytt termostat på Volvon så nu är det varmt och gott igen i bilen!

Ha en underbar Lördag kväll!

Jenny

Kommentera här: