Mysmorgon i hagen =)

Jag hostar och snörvlar fortfarande.... Så denna förkylning var kraftig! På midsommarafton hade vi ju folk hemma och det gick bra fram tills på senkvällen, då blev jag knalldålig med 38,5 i feber och göör ont i kroppen och halsen. Kände mig otroligt dum när jag fick dra mig undan och ligga lite på soffan en stund. Men hela dagen var jättemysig annars med god mat och trevligt sällskap =)

Här var silllbuffe'n:


Mkt gott med hemgjord räkröra, gubbröra, äggsås, 8 sorter sill, hemgjorda köttbullar och focacciabröd. *Mums*
På kvällen grillade vi och så gjorde jag en hemgjord potatissallad av resterna av potatisen, Mkt uppskattad!
Jordgubbar och grädde självklart, och på kvällen hade mamma gjort dessa undarbaringar till kaffet!



Jordgubbar doppade i vitchoklad och sen dopade i cocos =) Såååå goda!! Enkelt, snyggt och gott!!

Igår låg jag i säng eller soffa hela dagen och kurerade mig så gott jag kunde. Men jag fick lite mysiga bilder efter frukost på våra morgontrötta pållar. Dom sover frukost vid 9.45 varje morgon nu har vi sett =)



Visst ser det härligt ut?

Nu väntar ännu en dag av vila för mig =( Tråkigt men måste försöka bli frisk nån gång. Detta är ingen semester att ligga sjuk =( Jag får nog stryka dessa 2 första semesternätter då jag inte alls är frisk så då får det bli 2 sjukdagar till. Trist men inget att göra åt....

Ha det gott!

Kram

Jenny

Kommentarer:

1 Cia:

Tjing!



Hoppas att du snart har snörvlat färdigt. NU har jag S E M E S T E R - Härligt!!!



ska ni hitåt och träna i paddocken någon gång snart?

Har ju papper som du ska ha också....



KRAM Cia

Kommentera här: