Jag längtar och väntar =)

Ja. inget är som väntans tider säger dom.... Men nu vill jag ha våran nya bil!!! Den skulle komma nu sa dom när vi beställde den men nu ser det ut som den kommer i Juni =( Fy vad tråkigt att bara vänta och vänta. Man vill ju se sin bil, vi har ju inte sett färgen eller intriören live om man säger så. Utan bara sett och provat den med mindre utrustning och i vitt. Våran ska ju vara bluish black pearl och ha svart skinnklädsel och soltak mm. Ser verkligen fram emot när man får köra sin nya fina bil =) Denna färgen ska det vara tror jag , men vi ska ha en kromad frontbåge med extraljus på med =)



Lånad bild igen då =) Finns ingen bra på färgen på deras egen sida.

Jo vad längtar jag mer till?? Jo till sommarbetet. Vill att hästarna ska få komma hit och äta gräs nu, känns inte snällt att dom går i jordhagar och gnager på rötter =( Men nu är det nära. Den 11 juni får Bella och Gringo komma och den 13 kommer Gesa. Allt för att dom ska få vänja in sig lite och sova inne några nätter och inte äta i 24 timmar om dygnet i början. Livrädd för fång!
Jg längtar efter att titta ut genom förnstret och se detta ♥




Såå mysigt!!

Längtar ju lite till semestern med det måste jag erkänna =) Eller ok då mkt då!!
Nu känns det att vintern varit lång och man behöver tid att ladda batterierna och bara få vara ett tag. Känner att vi har en härlig sommar att se fram emot och sedan en härlig höst  för hoppningsvis =)

Idag har jag lunchfodring i stallet så jag får rida på dagen, tror jag kör banan igen idag. Med focus på galoppen. Skam den som ger sig!
Efter detta blir det till att hämta mannen på Toveks bil och sen handla lite. Kanske grilla lite ikväll vi får se. Min älskling ska till Elmia imorn hela dagen så han är ledig, och då kan vi ju börja fira lite helg redan idag =) Jag jobbar ju imorn natt, tråkigt! Men känns ändå gott att ha gjort natten innan jag ska vara ledig nästa helg. Har ju bytt denna natten mot nästa fredag. Så det blir kanon!

Jo håller ju på att måla stallet hemma nu med så kanske ska måla lite ikväll med. Vill ju att det ska vara fint när hästarna kommer =) Så snart är det som nytt igen!

Kram på er!

Jenny

Kommentera här: