Sol vad härligt!!!

Jösses vad varmt och gott det var i dag =) Jag har ju jobbat i natt och det var inte kallare än 15 grader i natt heller. Så härligt!! Nackdelen är ju att jag sovit bort nästan hela goa dan..... men hoppas på fortsatt sol i veckan nu =)

Vad har jag pysslat med de senaste dagarna då? Jo jag har målat färdigt stallet, tränat för Malin, jobbat och åkt runt och betalat mina fina skor från Hush Puppies hos Millas sko, skickat in min deklaration, betalat ett täcke som jag köpt begaganat till Gesa =) Ett hallonrött softshelltäcke, så fint blev det på henne!

Graecia
Här är mina sandaler som jag köpt, fast jag köpte dom i svart =) Så skööna!!

Hur var våran sista träning innan sommaren då. Jo den var kul och väldigt nyttig. Vi fick träna på massa övergångar i alla gångarter och lite skänkelvikning och rakriktning. Jo vi testade lite ryggningar för första ggn med, gick ganska ok för att vara första ggn. Hon blev inte stressad alls och var cool hela passet trots att vi gjorde mkt övergångar och halter, sånt som kan stressa henne ibland. Men hon gjorde massa fina halter och det var jag mkt nöjd med då hon inte alltid gillat att stå stilla och vänta bara =) men min gumma har blivit stor!
Jo och till och med galoppen var bra, inte som allra bäst men helt ok och utan bråk. Såå glad att hon kommit tillbaka så snabbt vilket tyder på att jag hittat ett sätt att komma förbi dom svackorna som vi hammnar i med galoppen nu. Skönt!

Mamma filmade en hel del men har inte hunnit ladda upp nåt får se om det kommer....

Igår red vi ut runt Lövåsen med mamma och Emelie, så härligt!

Kram på er!

Jenny

Kommentera här: