Adventsljus!

Har gjort 2 uppsättningar med ljus till Advent, jag har fått mossa av en snäll jobbarkompis och sen har jag köpt till lite och sen hade jag lite grejer hemma. Så här blev dom ivf!



Jag har inte hunnit att pynta utekrukorna än men ska se om jag får till det snart.

Jag var ute och red i mörkret själv igår, Gesa var duktig och gick på som attan, ingen tvekan alls! Vi hade massa reflexer så vi lyste upp som sn julgran tror jag allt =) Red bara en slinga runt Nordtorp för där är det vägbelysning nästan hela vägen =) Det är skönt, för jösses vad mörkt det blir nu =(

Idag har jag innsläpp i stallet, bad planing då jag jobbar oxå! Så jag får snabba mig så jag hinner hem och duscha innan det bär av till jobbet. Måste bokat efter min almenacka innan jag bytte en natt och jobbar en extra denna vecka med. Så kan det bli ibland.

Idag ska jag försöka göra lite ambitiös middag med det ska bli kokt rimmad oxbringa med alla tillbehör. Mums! Hade planer på att baka lite med får se vad tiden räcker till, annars får jag baka en annan dag!

I helgen är det fullt upp med julmarkand i Gesebol, födelsedagskalas på Lörd och julbord i Varberg på Söndagen =) 

Kram jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Såååå fint!!!!!!!!! hejja dig!

Vi ses imon.

Kommentera här: