Malins Möhippa!!

Igår var det dax för min syster Malins Möhippa och vi lyckades ta henne på sängen bokstavligen =) Hon blev ganska överraskad om man säger så när alla vi tjejer klev in i sovrummet kl 08.30 igår!!
Dagen började på Upzone och Malin var grym uppe bland träden, kunde tro att hon inte gjort annat!! Jag blev väldigt impad av dig systra mi ♥ Och av dom andra tappra 4 tjejerna som oxå gjorde detta.

Efter detta blev det lite lunchfika och sen gav vi oss av mot Knalleland för div uppdrag för Malin, bla fick hon agera reporter för tidningen Snusk och Snask och fick då ställa ganska vågade frågor till folk, minst sagt =)
Och sedan fick hon sälja bakelser i form av penisar och bröst..... Och dom fick hon sålt efter en något trög start.

Sen förgyllde hon våran em fika med en sångstund i bästa Askunge stil =D Jag skrattade så tårarna rann kan jag säga!! Malin vet hur man bjussar på sig själv det kan jag lova!

Och sista uppdraget blev Chairdance på studio Danza och där kämpade Malin lika tappert som på alla andra uppdrag under dagen, trots att detta nog var det jobbigaste uppdraget för henne under dagen tror jag allt.... Men shit vad bra alla kämpade och danced their as of!!!

Sen middag hemma hos Anna och det var en supermysig kväll med massa spännade frågor till Malin så vi fick veta både det ena och det andra om min kära syster =) Sen avslutade en del med att gå ut en sväng på Grand=)

Lite pix från dagen, jag filmade ju i första hand denna dagen men en del bilder fick jag till ivf=)



Ja det var lite bilder från en riktigt lyckad möhippa =)

Kram på er!

Jenny



Kommentera här: