Bröllop och stukat finger......

Ja det har hänt en hel del sen sist, vi har hjälpt Malin att flytta till sitt nya hem och det blev såå fint!! Jösses vad mkt vi fick gjort på kort tid!
 
Sen var det bröllop för Jockes kusin Elin och hennes Nicklas, ett jätte vackert och mkt personligt bröllop med vigsel vid sjön ♥ Det var en jättemysig dag med mkt trevliga människor, god mat, och vacker miljö! Visar lite bilder från den dagen, så ni får se hur fina dom var!
 

Ett riktigt fint bröllop var det =)

Söndagen var jag och Emelie på Loppis hos Sara som har Pemmels blogg, vi fyndade en del både jag och Emelie =) Jösses vad saker hon hade!

På kvällen red jag ut en härlig tur på Gesa, och vi tog våran premiär galopp ute i skogen! Kan säga att tårarna rann när vi kom upp för backen.... Som jag saknat detta! Vet inte  vem som var lyckligast jag eller Gesa.
Men säg den lycka som varar, väl hemma skulle jag ta in Gringo och Bella. Gringo gick bra men när jag skulle ta Bella så tog jag henne i bara grimman. Hon är ju alltid så snäll..... men denna dagen blev hon rädd för nått och slängde sig handlöst en bit innan stalldörren och jag mitt nött vägrar ju släppa!! Så jag hänger med i 3 ryck sen tappade jag henne, men hon kom inte så långt innan jag fick tag på henne. Men gräsmattan fick ett par rejäla hålor =) Och mitt högra långfinger var riktigt ont!! Faan detta var ju samma som hon gjorde för typ 15 år sedan.... Men jag tänkte att det går över tills imorn, men det gjorde det inte. Så det blev till doktorn och röntga, men som tur var det inte av denna ggn. Men en ordetlig stykning verkar det som, fingret är lite snett och jag kan inte andvända det =( Så jag var tvungen att sjukskriva mig 2 nätter, skit inte kul att få en karensdag men vad gör man.
Nu har jag lyckats att bli ordentligt förkyld oxå, ont ihalsen, snorig och jättetrött så det är soffan för mig idag.
 
Jag tog lite egobilder innan bröllopet oxå bjuder på ett par =) Bara face shots då jag inte kunde få till mer när jag fotade lite på kul själv bara. ni kanske kan skymta mina snygga Rock by Sweden örhängen på nån bild =) Fick ju dom av Malin i 35 års present ♥ Hade min nya kläning från Container på mig på bröllopet, fick flera komplimanger för den under kvällen =)


Inte ofta jag fastnar på bild så jag bjöd på några stycken som jag gillade =)
Nu krångar blogg. se så nu slutar jag innan jag blir tokig!!
 
Kram på er godingar!
 
Jenny
 

Kommentarer:

1 Malin:

Åååh sicka fina kort,grym make up du fått till oxå! Fina syster yster,nu får du bannemej fixa face book...så det så =)
Jag eller din man kan hjälp dig,det är lätt & man kan bara snoka utan att synas =)

Massa kramar & hoppas ditt finger mår bättre.

Kommentera här: