Myskväll med ridbilder!

Myskväll var det verkligen igår, jag red en sväng på ängen i kvällssolen. Och J var snäll och gick med och fotade lite. Både jag och Gesa är ju ur form men viljan finns och några fina bilder blev det. Gesa var pigg och jag prövade att ta några galoppfattningar och jösses vad hon ville bocka och busa =) min lilla busfia ♥ Fick till några fina skänkelvikningar i trav, nån fin bild där man verkligen ser hur hon tar för sig och skjuter på!!
 
Efteråt så åt vi kräftorna och dom var fantastiskt goda! Riktigt mysig kväll var det.
 
Idag har vi varit i stan och handlat kläder till J, han fick med sig en kostym i grått, en pike', 3 skjortor, 1 par 3/4 byxor, bälte och ett par skor =) Bra gjort tycker jag han handlar ju inte kläder så ofta min man, så man får passa på när han är med på noterna =)
Till mig blev det bara ett par babyrosa sneakers, det var halva reapriset på din sko i helgen så jag gav 50 kr för dom!! Det kallar jag bra pris =)
 
Ikväll blir det rostade rödbetor och morötter från landet till grillen. Det är smaskens med alla egna primörer!
 
Nu blir det en liten bildbomb från gårdagens pass, till och från ängen och en avsuttenbild på mig och Gesa ♥ Tyvärr är vi omatchade för dagen.... Och bry er inte om alla mina grimaser =) men hästen är fin ivf!! Och vi hade en super mysig kväll ♥
 
 
 
Kram Jenny

Kommentarer:

1 Ida:

Härliga bilder! Syns att ni båda tycker det är lika kul att komma igång igen :D

Svar: Tack Ida! Ja vi var nog precis lika glada den kvällen =)
Jenny Odegren

Kommentera här: