Host och snörvel =(

Nääe nu vill jag bli bra!! Har vart dålig i 3 dagar nu och är redan så trött på att vila. Men tyvärr är det inte mkt mer jag klarar =( Blir helt slut av minsta grej.... Ligger antingen i sängen eller i fåtöljen och det enda vettiga jag gjort på 2 dagar är att koka lite risgrynsgröt och strykt lite juldukar. Men jag känner att även detta tog mer energi än jag hade =( Fattar inte hur dålig man kan bli av feber och förkylning, halsen är ännu sämre idag och jag har nog hostat söner hela bröstkorgen.... Gör sjukt ont att hosta nu! Men får fortsätta ligga lågt och be till nån att det går över innan julen är här, har ju massor att göra, städa, pynta, ta in granen och massa annat. Men som det ser ut nu så får det vänta. Jaja det blir jul ändå =)
Tråkigt bara att Gesa får bli stående stackaren, men Emelie har passat henne i helgen. Tack!!
 
När nu blir det liggläge igen. Detta var ett gnällinlägg, sorry!
 
Kram Jenny
 
 

Kommentera här: