Julfix <3

Börjar bli bättre nu har jobbat en natt och är ledig tills på Torsdag, så skönt!! Har hunntr med det mesta här hemma nu, städat, pyntat, handlat och nu har jag gjort årets juldukning. Sååå kul tycker jag =)
Igår var vi på kalas hon Henrik och det var så mysigt så. Idag hade jag stallmorgon, men min förkylning har ju satt stopp för ridningen på en vecka nu så jag tänkte att hon kan väl stå nån dag till nu när det är så mkt.... Dåliga samvetet gnager lite men vad ska man göra =( Gesa ser ganska nöjd ut i hagen med så det det passar nog henne nu att bara få fjäsk och mys över jul <3
 
Imorn kommer hela familjen hem och vi ska fira jul med Malins tjejer Elsa o Moa det ska bli såååå mysigt!! Jag ska bjuda på kalkon tänkte jag. Så nu har jag gjort dukningen och ikväll ska jag baka desserten, så imorn är det bara tillbehören till kalkonen och förrätten som ska fixas =)
 
Har även testat att göra lite nya julgrupper me halm, äpplen och hyacinter (snott iden och modifierat från Ernst K ) tycker det blev mysigt och lantligt. Slänger ut lite bilder på dessa grupper och min dukning och nån tomte på ett hörn =)
 
Ha en riktigt GOD JUL alla!!!
 
 
//Jenny

Kommentera här: