Liseberg och förkylning.....

I veckan var vi på Liseberg, vi åkte på lucia och det var ett bra val. lite folk och bra väder :-) Vi vann inte nått, men hade en mysig kväll <3 tyvärr blev det kallt på slutet. Så jag lyckades dra på mig en dunderförkylning, så igår hade jag feber, halsont och galet ont i hela kroppen :( och så skulle jag jobba 3 nätter! Jag tänkte bit ihop och gick till jobbet, men herregud vad dåligt jag mådde efter halva natten. Försökte få in timmisar men dom kunde inte, så fick be en kollega att hoppa in nästa natt. Klara inte en natt till i detta tillstånd :( Så nu ligger jag här på soffan och och mår kasst! Fy för att vara sjuk, minns inte sist jag mådde så dåligt.
Igår innan det bröt ut ordentligt bakade jag lite lussekatter med pärlsocker på istället för russin. Blev ganska bra.
Gesa har blivit longerad i 2 dagar nu och ny får hon vila i helgen när jag är sjuk.
Lite bilder på lussekatter, Gesa och Liseberg :-)





kram Jenny

Kommentera här: