Jobbar på....

Ja då kommer jag in min värst jobbperiod nu och det känns som man inte gör annat än jobbar! Men det går bra bar man kommer dit =)

Jag var ju på bio med Elsa o Moa i Lördags och det var jättemysigt ♥ Undrar om det finns underbarare ungar!!

I Söndags var jag och Emelie ute på en härlig tur med hästarna i det underbara vädret! med massa trav och galopp på vägarna, så kul att rida nu när hästaran är pigga och fina!
Både Gesa och Gringo var fina i formen och vi fick till fina arbeten i trav och galopp.
Jag har ridit ut ett par ggr med mamma o Bella med men då i skritt då mamma har ont i ryggen. Oxå härliga turer!!

Jag red ett mkt bra pass på banan i Måndags och hade tänket ingen hand och skänkel utan bara säte och efter ett litet tag blev gesa  superfin och vi fick till riktigt fina galoppfattningar från skritt och Gesa var otroligt fin i formen med fina bakben och rygg ♥ Ett riktigt givande pass!

Igår fick Gesa nya skor och på kvällen red vi ut en sväng med Mamma o Emelie, härligt väder!

Jag är i galet behov av att gå till frissan så jag måste ringa L och boka en tid för klipp o ch färg! Kan inte gå runt och de ut som ett åkerspöke längre nu =)

Har bokat in en tjejemiddag, en afterwoork vecka v9 med så det ska bli kul! Sen är det massa födelsedagar nu framöver bland annat min älsklings 40 års dag!! Oj vad tiden går va =)

Jo jag har ju glömt att berätta att vi bokat våran drömresa med, vi har bokat 14 dagar till Dominikanska i Januari nästa år! Ett 5 stjärnigt hotell som ser helt fantastiskt ut =) Gissa om vi längtar!!

Lånad bild på strand i dominkanska =)

Nä nu ska jag ringa och boka klipptid!

Kram på er

Jenny

Kommentarer:

1 Malla balla lilla syster!:

Mäh,åååååh har ni bokat?! LYLLOSAR!!!!!!!!! Vilket datum åker ni?

Skönt o ha nåt sånt att se fram emot!



Idag ska jag prova klänningen igen...wish me luck =) Tur att vi ska ut & äta efter jag provat,hö hö



Kram

Kommentera här: