Shoppingtur!

Åkte in till stan i dag istället för igår, orkade inte igår. Jag hade massa småsaker som skulle inhandlas, present till Charlie, foundation, body butter, bikini, flugmössa till Gesa, ögonsalva till Gringo ( han har fått infektion i ögat ) och lite kläder på rean =) Jag fick tag på allt och det tog över 4 timmar *puh* jobbigt att shoppa och prova kläder. Köpte ett par snygg brallor och en vit topp en turkos bikini på Abecita.
 
Mössan till Gesa blev riktigt bra tror jag och det slank även med en röd pike'tröja med "go for gold" tryck. Riktigt snygg faktiskt och fina hanskar med blingbling på =) Allt på rea!! Jo ett vinrött shabbe Blev det oxå bara för deta var 50% på det och att jag inte har nått i vinrött innan.... =)
 
Nä nu ska jag packa lite och slå in paket innan vi ska kika på film =)
 
Ha det gott nu alla godingar!!
 
Kram Jenny

Kommentera här: