Solalalalal det gör jag =)

Shit vilket stekar väder det blev denna veckan!! Så härligt har solat flera dagar nu och äntligen fåttlite färg som man ska ha på sommaren =) Vi var ju i Arvika i helgen som var med hela familjen, såå mysigt och jösses vad fint huset är!! Vi firade Charlies 29 års dag däruppe med så det blev smörgåstårta som jag gjorde och tårtorna gjorde Emelie.Malin hade sina nagelsaker med sig så det blev ny sommarfina naglar för mig, Emelie och Ida med =) Såå snygga!!
 
Slänger ut en hög med bilder från helgen orkar inte skriva så mkt nu i det fina vädret....
 
 
Detta blev en bildbomb =)
 
Gesa då? Jo jag har ridit hela veckan och hon känns bra, pigg som en mört med det är kul! Hon fick nya bakskor i förrgår oxå så nu är hon fitt for fight och jag ska börja skritta 45 min i dag. men det är galet varmt och jobbiga blinningar som bits när man rider nu =(
 
Ikväll blir det grillat, har förkokat revben och marinerat dom hela dagen så det borde bli smaskens med lite tzatziki och vitlöksbröd och en smaskig sallad!
 
Jösses vad jag älskar svensk sommar när den är så här!!
 
kram på er
 
// Jenny

Kommentarer:

1 Malin:

Ååh,så mkt fina & mysiga kort!!! Min fina familj,vad hade jag gjort utan er....
Njut nu av eran sem,det ska jag! På måndag blir det jobb igen:(
Kramis på er ❤

Kommentera här: