Mys ♥

Igår gick jag av mitt helgpass på jobbet, skönt att ha det gjort men det har gått riktigt bra att jobba då jag har mkt trevliga arbetskamrater =)
Stack till stallet vid 4- tiden för jag hade insläpp i stallet, när jag kom dit var Maria o Tommy där och undrade om jag ville hänga med på en skrittur i solen och jag sa att gärna det =) Och sen kom mamma och Cia oxå så vi blev 5 st som stack iväg. Emelie jobbade över så hon kom senare och red Gringo, en mysig skrtittur i solen med trevligt sällskap och massa prat och skratt blev det!! Det är så mysigt när man rider ut en stor grupp med hästar som alla kommer riktigt bra överrens =)

Vi har varit sugna på att löshoppa ett tag ocj nu bestämde vi att idag ska vi löshoppa och grilla lite tillsammans alla som kan och vill =) Så vi blir nog ganska många ser det ut som!! Så jag har bakat Dumlekakor till kaffet till alla nu på morgonen och sen har alla med sig vad dom vill grilla själva. Så det blir en mysdag i stallet idag nu när vädret är så bra ♥ Skulle ju bli +18 grader idag!! Så då får man passa på att göra nått vettigt av den, Jocke och Henrik kommer nog oxå med och grillar och kanske även min brorsa Charlie =) Så det ska bli super kul, ska försöka fota och filma lite från både hoppning och grillen.

Bjuder på lite bilder på från när vi red iväg igår, inte dom bästa då det var med mobil och från Gesas rygg =) Och sen varsin bild på Gesa o Gringo i sina fina lindor från förra veckan.



Ja det får väl vara allt för denna gång. Kommer förhoppningsvis mer bilder från hoppningen imorn =)

// Jenny


Kommentera här: