Blommigt och prickigt!!

Igår blev jag överaskad av min man med denna fina bukett i mina favvofärger när jag kom hem ♥ Har man en underbar man eller vad  ??


Bra start på den kvällen kan jag säga =)
Jag hade plockat syrener i stallet för att pröva att göra en ny sorts saft som jag blivit tipsad om, syrenblomsssaft! Ska vara underbart god och bli ljuvligt ljuslila ♥ Kan det bli mer Jenny än lila saft med citronsmak =) Jag älskar ju citron och flädersaft så får se om denna håller måttet.... Vackert blev det ivf när man gjorde den ♥



Kan det bli vackrare? Vilka ljuvliga färger jag blir lycklig av att se på det, hoppas det smakar lika gott som det ser ut! Jag ska sila av den imorn, så dom kommer bilder på resultatet, recept och en kommentar om hur den smakar =)

Nu till överskriften, mamma frågade igår om vi skulle åka till en butik i Hyssna som heter Blommigt Och Prickigt. Den säljer inredning, blommor och annat och den har vi hört massa bara om men aldrig kommit dit. Men nu jäklar slog vi till!! Och jösses vilken butik ♥ Vad mkt fina grejer det fanns, man blev alldeles knas.... men inte så billigt tyvärr men det är ju sällan dom finaste sakerna =)
Jag köpte en ny köksklocka, och franska tvålar, en skål,  ett tvålfat och ett doftljus till toaletten nere. Dax att piffa om lite tycker jag allt i lite ljusgrönt sååå fint blev det!!
Tog lite bilder utanför butiken, en i och lite på mina nya grejer!



Blev vårigt och fint tycker jag =)

Så om ni känner er snuskigt rika och inte vet vad ni ska göra med era pengar åk dit och go crazy!! Såå mkt fina vill saker fanns det, men fick hålla mig i skinnet och köpa bara lite.....

Sen stack vi till stallet och jag backtränade med Gesa, hon var jätteduktig och jobbade på hur fint som helst. Hon fick ju vila i förrgår och gick i corallen igår.

Det var allt för idag folks!

Kram på er goingar ♥

//Jenny


Kommentera här: