Hårolja!

Igår var jag hos frissan och klippte mig, skönt! Bokade en ny tid veckan innan Mexico för att sätta i några lösa slingor =) Pratade även om hårolja och nu hittade jag en på nätet som jag blivit tipsad om som ska vara riktigt bra! Köpte den på Bangerhead.se dom är verkligen billiga och har bra villkor (fri frakt, och faktura utan avgift ) Så snart har jag denna oljan hemma :
Ska bli spännade och se hur den är =)
Nu ska jag jobba hela helgen och motivationen är inte på topp... men det går bara man kommer dit!
Så idag ska jag rida i ridhuset tänkte jag, Gesa har ju gått varje dag i 8 dagar nu så i helgen får hon en välförtjänt 2 dagars ledighet =) Har ridit ut och longerat det sista dagarna så hon fått vila från dressyrandet efter tävlingen. Hon är fin nu och känns väldigt fräsh!
 
Jo jag var och skaffade nytt pass igår med, jösses vad är det för fel på dessa fotomaskiner! Ser ju fan inte klok ut på dom bilderna och underskriften blev som en 4-åring gjort den :-D Jaja skit i det, man visar ju inte passet ofta som tur är =)
Ska boka tid för vaccinering oxå det är i senaste laget men vi ska nog hinna.... Mkt smågrejer som ska fixas innan resan, vi har beställt massa böcker med så vi har nått att läsa på stranden! Älskar att läsa på semestern, har inte så mkt tid och ro annars.
 
Ha det gott godingar!
 
Jenny
 

Kommentera här: