Helg

Igår var jag hos läkaren och hon så att Kiropraktorn är vad som gäller för mig nu... kunde ju gissat det! Jag ska även till arbetsterapeuten men mina handleder.
Sen blev det en mysig uteritt med mamma och Bella, innan vi gav oss av mot Emelie o Henrik för kalas :) dessvärre blev det en extranatt för mig inatt oxå, sjukluckor hela helgen så det blir härliga 240% övertid hela helgen.... så jag tog en natt Goa pengar!!!
Så helgen blev lite annorlunda än planerat.
När jag vaknade idag så stack jag direkt till stallet för att longera Gesa, ska träna imorn så kändes som ett bra upplägg. Gesa var mkt pigg och busade en del. Men fick ett bra pass till slut!
Handlade på vägen hem så nu blir det 3-rätters, Hockeymatchen på Tv och sen Hobbit :-) Myskväll alltså, ska ju upp tidigt och träna imorn....

Jo det hat hänt lite grejer i stallet som gör att vi antagligen kommer få flytta hem tjejerna hit redan om 1,5 vecka. Så nu måste vi försöka fixa nån hage så dom inte trampar sönder sommarhagarna. Känns bra att få hem dom hit, men lite tråkigt att förlora ridbanan så fort :(

Bilder idag på Gesa på linan och på B o G i hagen när dom leker att en regnrock på staketet på paddoken var livsfarlig..... fjantarna fjantade för fullt en stund :-)












Avslutar med en bild på Emelies tårta hon gjort själv igår, såå fin!!!



Kommentera här: