Träning :)

Idag blev det äntligen träning igen!! Jag valde att ta på kandaret idag, har ju inte ridit för J med det... Vi fick jobba mkt med aktivera traven och få bättre tryck i den, blev många intressanta övningar och linjer. Jag fattade trögt bitvis när jag blev lite trött.....vad var det Kittel sa, mjölksyra i hjärnan :-) det fick jag idag. Men min häst var så otroligt fin!!!!! Vilken ridkänsla man får på henne <3 vi fick även jobba lite med galopp och förvända linjerna från La1:an fick till det bra när jag rider som jag ska :) Det blev ett tufft pass för både mig och Gesa men åhh så kul!! J kan verkligen motivera en till att rida så mkt bättre och då blir även min fina häst så mkt bättre! Jag fick mkt fin kritik idag oxå och det värmer i hjärtat <3
Lycklig Jenny som nu sitter och väntar på WC finalen på tv o hoppning. Hejja RBG!!!!!!
Har nu oxå tänkt om Ang tidigarelagd hemflytt av hästarna, vi ska försöka lösa så vi kan stanna ett tag till. Så jag hinner trimma lite mer sista veckorna innan sommarbetet ::)
Bilder på oss från lägret iofs men Gesa hade samma outfit idag :) och ett headshoot på G när vi sitter och väntar i ridhuset idag <3







Kommentera här: