Vårkänsla

Ja vilket väder vi fått!! Solen fortsätter att sköna :) Igår var jag i knalleland en sväng och handlade scampoo, bodybutter och nya badrummsmattor till mitt badrum :) Och sen tog jag en sväng på My One oxå. Mindre bra idé.... Dom hade ju 50% rea på alla träns, och det är väl det sista jag behöver... Men där hängde det, ett brunt lackträns med swarovskipannband <3 såååå fint!!! Värsta ångesten infann sig gick därifrån utan det. Men pratade sen med mannen och när han sa varför köpte du det inte? Då blev jag hyfsat chockad det kan jag säga!!! Då blev frestelsen för stor och jag gick tillbaka och köpte det :) man är bra dum ibland när det är rea.... Men oj vad fint det var!! Så nu har jag ett lackträns till varje sadel :-)
Efter detta blev det Lunch hos Malin och töserna, Elsa är sjuk så Malin vabar. Mamma kom med stekt fläsk och löksås Mums!!
Sen blev det stallet och tjejerna fick gå nakna en stund, härligt!!
Gesa får massa snöklampar i hovarna nu så jag har longerat 2 dagar nu för hon ska slippa balansera mig med. Ska sko i veckan hoppas det blir bättre då!!
Idag kommer Emelie och rider Bella :)
Men först ska jag köra mamma till Ulricehamn och hämta hennes bil. Så ska vi klä av tjejerna nakna ett par timmar oxå :)
Bilder på mitt nya träns och nakentjejerna .




Bella




//Jenny

Kommentarer:

1 Izza:

Jättefint!

Svar: Tack Izza! Det finns ett i svart och cob som din sessa säkert skulle vara fiiin i =)
Jenny Odegren

Kommentera här: