Gesa <3

Nu har Gesa fått vila i drygt 3 veckor pga resan och sjukdom dessförinnan =( Så man kan säga att det var en mkt glad häst som fick komma ut med sn mamma på ryggen igår =) Hade tappat sugen lite innan vi åkte pga att jag var sjuk och att våran hovslagare bestämde sig för att sluta med väldigt kort varsel =( så jag var väldigt nere innan vi kom iväg på vår resa....Vad är det med alla hovslagare som tror att dom kan behandla oss hästägare hur som helst!! Blir så besviken! Jag har ju som sagt inte haft det så lätt med Gesas hovar och nu äntligen när vi fått ordning på dom och ska kunna sko hemma då står vi utan hovslagare. Men som tur är har vi hitat en som skott Gesa en gång nu och det ser bra ut =) Så skönt =)
 Så nu ska jag börja sätta igång min älskade häst igen och vi ska sakta men säkert ta oss tillbaka till toppformen =) Hoppas på en frisk och fin vår med bra underlag och inga hovproblem mer. Gesa är ju en helt underbart levnadsglad och arbetsvillig häst som vil jobba ♥ Så årets mål är att kunna starta en LA klass i dressyr innan året är slut. och det tror jag vi ska klara =)
Saknar träningarna mkt det är ju det som är roligast, men nu måste kondisen upp först. Men snart är vi tillbaka!
 
Min finaste ♥
 
 
Jenny

Kommentera här: