Skit rygg!!

Näe nu blir jag trött, vaknade med ont i ryggen :( har ju aldrig ont i ryggen... bara lite krångel mellan skulderbladen ibland och det kan J fixa. Men nu är det i ländryggen och uppåt. Och det känns obehagligt oavsett om jag ligger, sitter eller går :( har sprayat med mitt linementspray och tagit en Ipren så just nu känns det lite bättre. Men jag har ringt Martina min Kiropraktorn, men hon hade inte tid föränn den 4/7 :( så får väl se hur detta utvecklar sig. Trist är det ivf!
Annars igår var vi ute och shoppade en soffa och ett gäng grillar mm till Lördagens grillfest :) Soffan blev en hörnsoffa med divan i tyg, vi fastnade båda 2 för den direkt!! Snygg och skön och på rean :) men leverans är 6-8 v så det är trist. Blir en beigefärgad ljus soffa, väldigt fin.
Ska bli så kul att piffa till det när allt är på plats :)
Regnet bara öste ju ner hela dagen igår, så ridning blev det ingen. Men pållarna fick komma in och sova in i natt. Mkt nöjda tjejer :)
Avslutade dagen med födelsedagsfika hos Jockes föräldrar hans bror fyllde år. Mysig avslut på dagen.
Idag blir det en slappardag med ridning på em, om ryggen tillåter...

Bilder på soffan som vi köpt, tog några i butiken! Mörka bilder men ni ser lite ivf :-)






//Jenny

Kommentera här: