Sjuk

Jaha då kom nog allt som hänt sista veckan kommit i kapp mig :( i förrgår så pajade min mage totalt och har en fruktansvärd magknip vissa stunder och jag är helt slut...och nu känner jag mig febrig och förkyld oxå :( och givetvis blir man dålig när man ska jobba hela helgen. Så nu åker jag på en karens med :( men hoppas att jag ska kunna jobba imorn natt ivf. Tråkigt att vara sjuk och ligga och ha tråkigt!! Skitväder är det oxå! Miss gnällkärring jag vet...men nu vill jag att det ska hända nått positivt i mitt liv.
Jag läser hästannonser så ögona blöder, hittat några fina men 2 av dom är kanske redan sålda... Men håller tummarna för att rätt häst dyker upp snart så jag kan börja sikta in mig på en ny. Trivs inte utan häst :(
Tur att jag har mina vänner o familj som stöttar mig ♥♥

kram

Kommentera här: