Omgipsad

Ringde till Ortopeden idag och bokade tid för att ta av gipset och röntga. Frågade då om jag behöver gipsas om då gipset glappade en del. Då ville dom att jag kom in idag på direkten. Så vi har suttit där i 3 timmar innan jag fick mitt nya gips. Som tur var för dom hade inte gipsat rätt.... så nu har jag gips under tårna oxå. Hoppas verkligen det läker bra nu.

Jag skulle ju vart i stallet och tittat när Emelie red Glimt för första gången. Men nu fick jag åka till Säs istället 😯
Men allt har gått bra, men Glimt var nog lite snopen över ny ryttare så han gick in i snigelmode 😄 så Emelie fick kämpa! Han gör ju så om han blir osäker, står emot och stänger av. Men han var snäll ivf ❤ Lilla killen saknar kanske sin mamma!  Dom ska rida ut istället nästa gång,  då hoppas vi han bjuder till lite mer.
Känns skönt att han fått bli ryktad och pysslad med. Känna sig lite älskad 😍
Tack Emelie! 
Fick 2 bilder av Emelie från idag.  Så här kommer dom:


Kommentera här: