Slö dag

Idag har jag inte gjort mkt. Sett på en serie på Netflix, kollat gamla bilder, pratat i telefon och nu lagat middag. Dagarna går fortare än man tror trots att man inte gör mkt. Jocke har kört i skogen och vart och handlat.  Och skött allt annat som inte jag kan här hemma... 

Min frukost idag var en yoghurt från Lillesjö. Min nya favorit! ! Så god att ni måste pröva om ni inte redan gjort det! Nyttig är den med som tur är ☺ 
Till middag har jag gjort färska Tortellini med ädelostsås och fylld parmainlindad kycklingfile. Jisses vad gott det blev!! Nästan snuskigt gott 😄 
Glimten har fått komma ut lite med Mor idag. Hon longerade honom så det känns bra! 

Bilder idag är på min yoghurt,  middag och en på finaste Flash våran älskade lilla ponny som nu bor med en ny familj ❤


Kommentera här: