Mysig dag <3

Igår var jag i Kullastallet och hälsade på Izza och Liten, hon longerade honom och jag tittade på och filmade lite. Han är så fin!
Bilder i ridhus med mobil blir kass, och filmerna kan jag inte lägga upp här...Men en bild på honom fick jag i stallet som blev bra =)
Sen  åkte hon med till vårt stall och hälsade på Glimten. Trevligt!!
Efter detta så red jag och Mor ut runt slingan i Solen och vi galopperade och travade allt som gick, lite försiktiga fick vi vara på vissa ställen där tjärlen inte gett sig ännu. Men åh vad härligt det var!!!
Helt glad i hjärtat var jag när jag åkte hem efter ca 6 timmar i stall. Handlade på vägen hem och var väl hemma vi kl 18, och då var det dags för middag, Det blev Lasagne och Ananassallad, GOTT!!! Och sen bakade jag som sagt dom goda Vaniljrutorna, blev en jätteburk i frysen =) Perfekt!
Fördelen med Sol att man får liksom så mkt mer energi, och det gillar jag!
 
En bild på finaste utsikten när vi red <3
 
 
Nu blir det jobb i 2 nätter igen så hade de gott alla <3
 
/ Jenny

Kommentera här: