Blixtar och Dunder

Idag har vi ivf fått en del åska och massa regn!! Välbehövligt regn för alla våra växter och gräsmattan =) Hästarna har fått stå inne när det värsta vart och nu inne igen då det ska åska i natt igen enligt Smhi... vi får väl se. Jag har gått igenom mina schabrak igen och beslutat att sälja ett av min favoriter då det är i brunt och det inte passar så bra på svart häst =( Det är ett Pessoa och ett Eurostar, Eurostarschabraket är svindyrt och ursnyggt. Så kan ju hoppas nån vill köpa det då det knappt är andvänt alls. Lika bra att sälja av det jag inte kommer använda. Jag hatar att skiljas från mina saker annars, pryltokig som jag är ;)
 
Annars händer det inte massor här vi tvättar, vaxar matsalsbordet, planerar sommarfesten och fixar med hästarna.
 
Gjorde en riktigt god Ceasarsallad idag med alla tillbehör, Sallad, Rödlök, Tomater, Oliver, Kyckling, Bacon, Krutonger, Parmesan och en jättegod dressing som jag köpte på Hyssna kvarn. En riktig höjdare blev det!
 
 
//Jenny
 

Kommentera här: