Franska lampor <3

Åhh vad jag älskar den franska lantliga stilen på kök!! Har hittat både en fönsterlampa och en taklampa och båda är i fransk stil. Har faktiskt beställt taklampan på nätet på www.inwhite4you.se jösse vad fina grejer dom har! Vet ej hundra om det kommer funka med vår låga takhöjd, men annars har jag alltid velat ha nått sånt i hallen =) Den var inte dyr heller, så det var nice. Lånade en bild från deras sida. Oops den blev liten men ni ser nog lite ivf =)
 
Fönsterlampan hittade jag på Blommigt o Prickigt och det var dessvärre en lite dyrare lampa men så gudomligt fin att till och med mannen har gått med på den....Helt min stil och kommer göra sig så bra i fönstret i det nya köket!! Hoppas den finns kvar bara när jag hinner dit, dom hade bara 2 st. Den är stoor så kommer bli maffig i fönstret.
Åhh vad jag längtar tills vi ska börja med köket, men allt ska förhoppningsvis vara klart till min födelsedag i Oktober.
Här är den lampan fick en dålig mobilbild skickad till mig =)
 
Den är i antikvit, men det syns inte riktigt här....
Nä nu måste jag ut och vattna pållarna.
 
// Jenny

Kommentera här: