Regn regn....

Igår var det faktiskt riktigt fint väder och jag fick några timmar i solstolen =) Men först var Mamma här och vi gick en liten promenad med hästarna. Och Glimten var så duktig och gick på löst grimskaft hela vägen och han är så lyhörd för minst vink från mig <3 Han är så himla fin!!
Sen var vi o Bollebygd och hämtade Glimtens nya träns jag beställt, det var jättefint! Mor ska hjälpa mig att pröva det idag. Så himla trist att inte kunna göra nått själv... Men tur jag har en snäll mamma som körde mig till Bollebygd och en snäll man som också hjälper mig med allt här hemma.
I förrgår var Emelie här med Oliver och vi lunchade ihop, jättemysigt!! Så roligt med sällskap och nån att prata med =) Han är den sötaste lilla killen <3
Idag har det regnat hela morgonen, med lite inslag av sol. Glimten låg och försökte sova i regnet men tröttnade snart. Så jag tog in dom så dom får torka och vila lite, mamma kommer ju sen och hjälper mig med dom.
Det är skönt när det äntligen Fredag och J är ledig i helgen =) Härligt!
Tror att dom ska få sova inne i natt om vädret är så dåligt, tror det kan behöva vila lite och komma bort från regnet som ska ösa ner flera dagar =( Tur man inte har semester!! För detta vädret är ju inte så kul, nästa vecka ska det vara typ 11 grader och regn flera dagar...
Lite mer bilder på Glimt och Bella från imorse och en på när Glimten luktar på en blomma <3
 
 
// Jenny

Kommentera här: