Uppdatera

Oj nu har tiden gått lite väl fort...Och blogg.se vill inte ladda upp bilder heller från mobilen =( suck!! Så jag har kört lite Instagram istället och dom bilderna kan jag lägga upp här med.
Vi var som sagt på Rock of ages i Torsdags och det var sååå bra!!! Vi hade en kanonkväll med god mat och super sittplatser, vi fick Joe Laberos Vip-platser =) Riktigt bra show med bra sångare!
 
Sen var det Loppis på Applagården på Lördagen och jag och Emelie krängde en hel del prylar och kul att tjöta med folk i det fina vädret. Herregud vilket väder det vart hela helgen. =) Hästarna har fått vara nakna hela helgen och det var uppskattat. Glimten ser nu mer ut som en dammråtta... fy vad jobbigt med en svart häst när det är så dammigt! Jaja bara att borsta och se glad ut.
 
Vi har ridit och longerat det flesta dagar, har börjat att kräva lite mer galopp på linan nu och även ett större tryck i traven. och det är jobbigt säger han men vad fin han blir. Måste ju försöka snäppa upp allt lite nu så vi kommer framåt. 
Han har vart lite matt nu i värmen, men det är förståligt den kom ju så snabbt värmen.
 
Har jobbat resten av helgen och vart hemma och grejat, Jocke har dikat ur i hagarna och klyvt all ved och John Jockes lillebror har vart här och hjälpt oss med att olja trailern och vårt altangolv, så nu är allt så fint så!! Härligt med snälla bröder =)
 
Fick en dipp igår när jag gick i hagen och myste, fick en syn av att Gesa stod på kullen. Herregud vad ont det gjorde i hjärtat. Tårarna sprutade i 2 timmar och jag kunde inte få luft kändes det som :( trodde inte jag kunde reagera så starkt fortfarande av bara en minnesbild av henne <3 Hon finns ju alltid med mig men igår var hon här kändes det som....Min fina fina Gesmo <3 Saknar henne så mkt även om Glimten är mig så kär. Konstig känsla.
Men som sagt mkt känslor som bara svämmar över ibland vid det mest oväntade stunder.... men minnet av henne är så varmt <3
 
Bilder idag blir som sagt från Instagram då jag ej får upp några andra nu. Vi har ju köpt en ny fin gasolgrill som Jocke satt ihop idag och vi ska inviga den imorn. En Landmann är det och Röd, så den passar huset =)
Bilder på Glimten naken i hagen, grillen, och Glimten idag på linan och en Selfie på mig ;)

// Jenny
 
 

Kommentera här: