Värme och blåst

Ojj vad det har blåst inatt!! Men det har varit varmt, 14 grader hela natten! Galet varmt för årstiden eller?? 
Vi hade utsläpp imorse och Glimten hade saknat sin mamma ❤ han brummar och pratar hela tiden och pussar på mig 😍 gose gubben. 

Sov hos mamma och åkte till stallet vid kl 13.45, hade Bella med då mamma skulle få hem Elsa och Moa. 
Dom var som dränkta katter pållarna när jag tog in dom. Spola benen och tog sedan på Glimten tömmarna och gav mig ut i regnet.  Fick vara på utebanan första halvan då det var en som red inne. Men vi gick in efter en kvart och körde sista tiden inne. Glimt var pigg och glad och positiv! Känns super bra att tömköra nu! Hoppas nu på att min sadel kommer imorn 😀 vill ju rida i den nu.

Ledig imorgon och ska till stallet på em och sen ska jag göra en god middag till mig och mannen☺ har ju jobbat hela helgen. Så vi får mysa lite imorgon istället. 
Bilder blir några från när Dennis tömkörde, lite suddiga men han är så vacker min häst ❤


Kommentera här: