Klättrat

Igår red jag och Mor Drared med klätterbacken. Härlig tur i solsken och värme =) Tänka att kunna rid i t-shirt i September! Glimten var lite trött i starten men kom igång. Fällning och tjock päls tar på dom nu, vi måste klippa men det har inte gått när jag inte är kry...Och mkt annat som tar min tid just nu.
 
Hemma så går köket framåt i rasande fart nu är snart allt klart, Jocke ska lista i dag och imorn kväll ska golvet oljas =) Sen är det dags för min kronjuvel min Bertazzoni spis att komma in i köket!! Lycka!!
Och sen är det städning i massor och inplockning av prylar. Och sist men inte minst alla möbler och lampor och allt mitt piff <3 Har en klar bild i huvudet om hur det ska bli och det ser ut att bli minst så bra som i mina drömmar. Är så stolt över min man som är så duktig och tålamodig. Jag har inte alltid vart enkel med mina ideer och krav på hur saker ska vara det vet jag..... Har ju galet kontrollbehov och mkt bestämda tankar om hur allt ska se ut! Men han uppskattar nog oftast mina tankar, men kanske inta alltid hur jag presenterar dom =( Igår var en sån dag när det rann över för mig när förkylningen, hormoner och att han köpt en för smala fönsterbänk gjorde att jag flippade totalt!! Jaaaa, jag skäms ilandsproblem. Men kunde inte riktigt hålla band på mina känslor som uppenbarligen ville ut. Men bästa mannen bara låter mig hållas och beställer en ny fönsterbänk, Jag har bett om ursäkt flera gånger...Jag förtjänar inte honom ibland <3
Men hoppas och tror att mina bra sidor väger upp att jag ibland låter mina sydländska känslor svalla över. Jag ska laga honom massa fantastiska middagar i vårt nya kök när det är klart. Och då blir jag nog förlåten <3
 
Bilder vill jag inte visa mer nu innan allt är klart, lite hemlisar måste det ju vara!
 
Håll er till tåls, snart är det dags för bildbomb på köket =)
Och då kommer denna lådan att vara uppackad =) =)
 
// Jenny
 
 
 

Kommentera här: