Nyklippt och blank 💙

Vi hade stallmorgon idag och dĂ„ hade vi bestĂ€mt att klippa Glimten direkt. Har ju varit lite orolig för hur det skulle gĂ„, dĂ„ han var sĂ„ vĂ€ldigt rĂ€dd förra Ă„ret. Han var tvungen att fĂ„ lugnanade dĂ„. Men vi testade utan och det gick sĂ„ bra!!! Lite misstĂ€nksam var han men stod snĂ€llt hela tiden 😃 sĂ„ jag kunde klippa hela honom och huvudet med! Han blev sĂ„ blank och fin och svart. Det blev jag glad för! Trist nĂ€r man fĂ„r en grĂ„hĂ€st nĂ€r man klipper. SĂ„ vi hann med ett pass med longering och han var sĂ„ fin sĂ„!
Är sĂ„ otroligt glad och stolt över honom 💖 TĂ€nk att ingenting Ă€r krĂ„ngligt med honom!
Nu Àr jag hemma och vi har plockat bort utemöblerna. Och nu bakar jag tigerkaka och gör chokladbollar. MÄste ju test baka i min ugn. Och ikvÀll blir det plankstek pÄ mannens begÀran.

2 bilder pĂ„ nyklippt Glimt pĂ„ banan 😃





//Jenny

Kommentera hÀr: