Dop, Bröllop och Metallica 😃

Här händer det grejer! Jag har inte orkat blogga på ett tag som ni märkt. Jag mår inte toppen just nu. Har fått lite stressrelaterade problem 😢 har nog blivit lite för mkt med brutna ben, njurstenar, och mkt andra saker som hänt senaste året. Ibland kommer det ikapp en fast man tror det är över.... jag har tagit tag i allt jag kan för att förbättra situationen. Så som bett om röntgenbilder för njurarna, bokat läkartid för att få nån koll på mig. Vi har även beslutat att flytta tillbaka hästarna till Applagården. Känns som ett väldigt bra beslut! Närmare, bättre träningsmöjligheter, större hagar, billigare och dom ska ev få ridhus byggt nära snart om vi har tur! 😃
Måste göra allt för att få balans i livet. Blir irriterad på min hjärna som inte fattar att allt är bra nu 😢 men måste väl inse att man är mänsklig och ibland måste man be om hjälp.
Har haft svårt att sova det senaste och aptiten är dålig. Men det gör väl inget, kan ju minska några kg då 😉

Men slut med tråkigheter nu. Igår så var det dop för Harry och vi var gudföräldrar 💙 Han var så duktig den lille prinsen!
Och inte nog med det Charlie och Ida överaskade med att gifta sig 💝 dom var så fina vigseln blev härligt personlig. 
Firade efteråt med middag och tårta. Vi hade dukat och pyntat dagen innan.
Vi kunde inte vara med hela tiden då vi sedan länge bokat Metallica!

Så vi drog direkt dit, med paus för ombyte hemma. En magisk kväll på ett fullsatt Ullevi 63000 var det! Nordiskt metalrekord. Soligt och varmt, glada människor och riktigt bra show! En fantastiskt bra dag alltså. Från början till slut. Sov som en klubbad säl inatt 😴 det var skönt. Ska ju jobba inatt.

Hästarna går lite när det går just nu. Dom är beteströtta  i värmen. Och jag är inte på topp.

Har fått massa fina bilder av Åsa från vår fotosession i skogen. Men kan inte få dom hit ännu 😢 måste lösa det tekniska först. 

Bilder idag blir givetvis på Charlie, Ida och Harry och Metallica.


Kommentera här: