God Jul

Då var det dagen före dopparedan 🎅Här har vi hunnit med att ta in gran, slå in paket, grilljera skinkan, gjort pannacotta, och nu är det dax att snart göra lite mini julbord till uppesittarkvällen. Vi ska ju äta kalkon imorn hos mamma så därför ska vi ha lite Jansson,  köttbullar, skinka, krabblåda mm.... 
Ingen julkänsla alls dessvärre....regn och +9 grader!
Jag har vart i stallet idag och ridit med Cia på ängen. Vi bytte häst efter en stund. Det var länge sedan jag red nån annans häst. Winston var så fin att rida! Väldigt roligt att få äran att sitta på honom. Cia är lika restriktiv med vem hon sätter upp på sin häst som jag är.
Idag testade jag att rida på ett hackamore för första ggn . Och Glimten var väldigt pigg idag 😃 Så det var mkt broms. Han svarade riktigt fint efter han känns in sig.
Efteråt så fick han massa julgodis i form av apelsin och äpple. 
Han fick en kutterspånsbal i boxen oxå som sig bör en jul. Massa extra gottis i krubban.
Alla ska ha det lite extra bra på jul 2 och 4 benta ❤

Nu önskar jag alla er en riktigt God Jul 🎅❤


Kommentera här: